PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 15 kwietnia 2009 11:47

- Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki. - Nie obserwujemy znaczących różnic w poszczególnych kanałach dystrybucji, chociaż w kanale nowoczesnym trochę lepiej sprzedają się mięsa grillowe, a w kanale tradycyjnym kiełbasy na grilla - dodaje.

Spółka opracowała nową wizualizację opakowań. Przygotowano też próbki wyrobów dla klientów wraz z ofertą cenową. - Poza tym opracowaliśmy materiały POS wspierające sprzedaż. Wstępnie zaplanowano również ważniejsze akcje promocyjne, związane z sezonem grillowym - informuje Jasiński.

Od lat najpopularniejszym produktem na grilla w kategorii mięs pozostaje karkówka wieprzowa. - Coraz popularniejszy staje się również boczek. Klienci częściej pytają także o szaszłyki. Powoli zaczyna być modna wołowina, ale większość konsumentów jeszcze nie potrafi jej prawidłowo grillować. To mięso stosunkowo trudne do przygotowania - zauważa dyrektor Sokołów. - Zdecydowanie jednak największe zmiany zachodzą w mięsie drobiowym. Jest ono coraz bardziej popularne wśród amatorów grillowania - dodaje.

Najpopularniejsze produkty grillowe to karkówka i boczek. Oprócz nich, Sokołów uwzględnia w swoim grillowym portfolio kilka nowości - W tym roku będą to, między innymi: łopatka wołowa wiejska, bekon rolowany i kiełbaski chistorra - wymienia Cezary Jasiński. - Oprócz typowych wyrobów grillowych, klieci chętnie kupują na grilla także kiełbasy - zaznacza .

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane