Za cztery lata rynek mrożonej żywności osiągnie wartość 2,1 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl 26 stycznia 2011 13:16

Za cztery lata rynek mrożonej żywności osiągnie wartość 2,1 mld zł

Według prognoz firmy Euromonitor International w 2010 r. sprzedaż mrożonej żywności zwiększyła się o niemal 5 proc. , do 211,3 tys. ton i była warta ok. 1,72 mld zł. Zdaniem Janusza Paździora, menedżera rynku spożywczego na Europę Centralną firmy Air Products, w 2015 roku sprzedaż mrożonej żywności w Polsce ma osiągnąć poziom 2,10 mld zł.

- Mimo, że Polacy wciąż spożywają mniej produktów mrożonych niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej, to jednak i u nas daje się zauważyć wzrastające zainteresowanie konsumentów mrożonkami. Jest to spowodowane zmieniającym się trybem życia Polaków - mówi Janusz Paździora.

Jednocześnie, jego zdaniem, stopniowo zwiększa się świadomość Polaków dotycząca korzyści związanych ze zdrowym odżywianiem się i walorami produktów mrożonych. - Ewoluują także gusta polskich konsumentów. Minęły już czasy, gdy produkty mrożone kojarzyły się głównie z mrożonymi truskawkami lub fasolką - mówi Janusz Paździora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane