Żelki najpopularniejsze w segmencie cukierków paczkowanych

Autor: www.dlahandlu.pl 9 kwietnia 2014 15:06

Żelki to obecnie największy segment kategorii cukierków paczkowanych z udziałem ilościowym 32,6 proc. oraz wartościowym 24,7 proc. - wynika z danych Nielsen.

Segment żelek zanotował w ostatnim czasie największy wzrost sprzedaży wartościowej, bo aż o ok. 10,7 proc. (z 251,3 mln zł do 278,1 mln zł). Oznacza to, że w ciągu 2013 roku Polacy zjedli o ok. 1 143 ton więcej żelek niż w roku poprzednim.

Wcześniej największym segmentem cukierków paczkowanych były landrynki. Liderem wśród markowych producentów żelek niezmiennie jest Haribo. Firma utrzymała tą pozycję z udziałem 27,2 proc. w sprzedaży ilościowej oraz 28,6 proc. w sprzedaży wartościowej z wyłączeniem marek własnych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane