REKLAMA
REKLAMA

Zmalała wartość rynku żywności dla dzieci

Autor: Puls Biznesu 10 maja 2012 09:05

W 2011 roku po raz pierwszy od lat zmalała wartość rynku żywności dla dzieci - wynika z danych firmy Nielsen, która oszacowała spadek na 1,4 proc. Producenci liczą, że rynek ożywią nowości, stawiają też na coraz starszych rodziców - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskie Federacji Producentów Żywności, cytowany przez Puls Biznesu zwraca uwagę, że wielkość spadku jest w granicach błędu statystycznego. Rynek jednak na pewno jest w stagnacji.
Jak podaje Puls Biznesu, rodzicami zostają coraz starsze osoby, które osiągają stabilna sytuację materialną. Dzięki temu mogą sobie pozwolić na kupno dobrych jakościowo i bezpiecznych produktów dla swoich dzieci.
Więcej informacji: Nielsen | żywność dla dzieci

  • nedpolams@op.pl 2012-05-10 10:11:25

    Panie dyrektorze.

    A kto aktualnie na rynku polskim jest gwarantem jakości.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA