Carrefour uczy pracowników empatii. 15,5 tys. pracowników w Polsce przejdzie szkolenie

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2019 11:02

Carrefour uczy pracowników empatii. 15,5 tys. pracowników w Polsce przejdzie szkolenie fot. shutterstock

W tym roku sieć Carrefour chce przeszkolić łącznie 13 tys. pracowników sklepów i 2,5 tys. menedżerów w ramach programu LEON. Szkoleniami objęci są wszyscy pracownicy Carrefour Polska od kasjera po prezesa. Jego celem jest budowanie wspólnej kultury obsługi i nawiązywania relacji z klientami.

LEON to program szkoleniowy z obszaru customer experience i customer centricity prowadzony od trzech lat.

- Carrefour jako firma handlowa, od momentu powstania zawsze stawiała klientów w centrum swojej uwagi. Program LEON ma przypominać wszystkim pracownikom w centrali  i sklepach, że zadowolenie naszych klientów oraz odpowiadanie na ich potrzeby jest priorytetem naszej działalności - wyjaśnia nam sieć.

Jednym z głównych haseł LEONa jest to, że "wszyscy jesteśmy klientami".

- Podczas szkoleń stawiamy przede wszystkim na możliwość doświadczenia przez uczestników rozmaitych sytuacji klienckich w różnych sklepach, także u konkurencji. Dzięki tym doświadczeniom

i ich analizie rozwijamy empatię wśród naszych współpracowników – a empatyczne podejście do drugiego człowieka jest tym, czego dzisiaj w branży usługowo-handlowej bardzo brakuje.  W programie LEON poświęcamy bardzo dużo uwagi na relacje, jakie panują wewnątrz firmy, na to jak obsługujemy naszych klientów wewnętrznych, jak się ze sobą komunikujemy - opisuje detalista.

LEON jest spójny ze strategią Carrefour 2022 i wspiera realizację Act for Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,21

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6842
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.