Newbridge modernizuje centra convenience

Autor: dlahandlu.pl 5 czerwca 2019 09:26

Newbridge Poland ma plany związane z rozwojem swoich obiektów. Inwestor prowadzi prace mające na celu modernizację centrów Czyżyny w Krakowie, Bielawy w Toruniu i Guliwer w Łodzi.

W zmianach ofertowych Newbridge dąży do dywersyfikacji i wprowadzenia do tenant-mix nowych marek, dotąd nie kojarzących się w Polsce z typową ofertą „convenience”.

- Nasze działania zakładają rozwój oferty m.in. w segmencie modowym, wyposażenia wnętrz, gastronomii i rozrywki. Zapraszamy dziś do współpracy zarówno popularne polskie i zagraniczne sieci odzieżowe, w tym sieci dyskontowe, jak również lokalnych biznesmenów, mających pomysły na własne formaty - mówi Mepham.

- Podobne działania prowadzimy także w segmencie „home” i restauracyjno-kawiarnianym. W tym ostatnim sięgamy zarówno po popularne na lokalnych rynkach brandy np. street food i kawiarni, jak również po duże, globalne sieci - kontynuuje.

Jednocześnie Newbridge inwestuje w nową infrastrukturę oraz odświeża już obecną. - Jednym z priorytetów jest modernizacja pasaży handlowych. Te zyskują dziś drugie życie, zarówno za sprawą remontów, jak również nowych inwestycji, chociażby w strefy food court, małą architekturę, strefy relaksu czy wewnętrzne place zabaw. W prace włączają się także najemcy, którzy modernizują swoje sklepy i koncepty handlowe - mówi Mepham.

- Jednocześnie rozwijamy przestrzeń wokół centrów. Tam powstają miejsca spotkań dla klientów i lokalnej społeczności. Najlepszym tego przykładem jest najświeższa inwestycja w Czyżynach. Przed obiektem powstała strefa relaksu - dodaje.

Ale zmienia się nie tylko przestrzeń, także komunikacja. - Od początku tego roku realizujemy nową strategię marketingową, w której mocny akcent położyliśmy na aktywność eventową, edutainment, CSR, a także na działania z obszaru community relations -  mówi Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience manager w Newbridge Poland.

- W niedalekiej przyszłości planujemy rebranding naszych centrów. Chcemy odświeżyć zarówno logotypy, jak i stosowane fonty. Modernizacja czeka także nasze platformy internetowe. Pozwoli nam to mocno zaakcentować zmiany w centrach, przede wszystkim zmiany w sposobie komunikowania się oraz w ofercie - mówi Drzewiecka.

Póki co jednak Newbridge stopniowo wdraża nową strategie swojej marki. Robi to pod hasłem „Inviting. Inspiring. Everyday”. - Te trzy słowa pokazują doskonale kierunek, w którym rozwijamy nasze brand story i zmiany, jakie mają szansę zajść w całym formacie convenience - mówi Rory Mepham.

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,75

  • Śr

    4,39

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.