Ledowe POS-y wyróżniają produkty na półce

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2019 13:36

Ledowe POS-y wyróżniają produkty na półce fot.materiały prasowe


LEDy są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium - mówi Bartosz Domaradzki z in- Store Media Polska.

Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland komentuje: „Na przykładzie największej aktywacji snackowej - Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek".

Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International informuje: "Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości".

Grupa in-Store Media w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    5,18

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 832

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 436466

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.