PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Magdalena Cielecka, Jarosław Kuźniar i Maciej Musiał ambasadorami Chivas Regal

Autor: pr 2 grudnia 2019 12:59

Magdalena Cielecka, Jarosław Kuźniar i Maciej Musiał ambasadorami Chivas Regal Fot. materiały prasowe

Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem kampanii.

W połowie października br. marka CHIVAS wraz z wyjątkowymi ambasadorami zainicjowała kampanię „Success is a blend”, w której podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar to wyraziste osobowości, z których każda jest unikalną indywidualnością. Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią wyjątkową mieszankę cech każdego z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół. Kampania „Success is a blend” pokazuje ich historie inspirując do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”. Każdy z ambasadorów kampanii odzwierciedla wartości bliskie wybranemu wariantowi whisky.

Chivas 18YO przypisany jest Magdalenie Cieleckiej – aktywistce, inspiratorce i estetce. To blend aż 85 nut smakowych, idealnie zrównoważony i wyjątkowo gładka mieszanka smaków ciemnej czekolady z wielowarstwowymi aromatami suszonych owoców i maślanego toffi. Chivas XV sygnowane jest przez Macieja Musiała – perfekcjonistę, dżentelmena i marzyciela. Piętnastoletnia szkocka to mieszanka wyrafinowanych aromatów owocowych, otoczonych smakiem cukierków butterscotch i karmelkowych toffi, dopełnionych nutą wanilii. Odkrywca, opiniotwórca i erudyta Jarek Kuźniar, odzwierciedla charakter Chivas 12YO oraz Chivas Extra. Oba warianty wyróżnia głębokość i wyrafinowanie smaku, czerpane z najdoskonalszych tradycji whisky tworzonego przez braci Chivas.

W ramach kampanii promocyjnej, w 30 halach Carrefour przez cały listopad będą funkcjonowały specjalne bramy wejściowe „Success is a blend” do sekcji alkoholowych oraz naklejki podłogowe. Ponadto w do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w listopadzie i w grudniu w sieci Auchan, produkty marki CHIVAS będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

Za opracowanie wizualne kampanii odpowiada IQ Marketing oraz DEDADI. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies. Zakup powierzchni handlowych koordynuje Wyborowa Pernod Ricard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • panzer 2019-12-08 18:15:11

    płaca im to są ambasadorami. równie dobrze mogli by być ambasadorami denaturatu czy sraj taśmy. pieniądz nie śmierdzi. a ja mam to z tyłu głęboko czy oni są czy nie są. wali mnie to.

  • Pinia 2019-12-08 17:35:32

    KUZNIAR wypije do polowy i odda, ze mu nie odpowiadalo 😁 jak. Walmarcie w USA

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7727
Ilość aktualnych ofert: 496784

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.