Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tymbark personalizuje wiadomości dla konsumentów - nowa akcja marki

Autor: pr 11 lipca 2018 11:02

Tymbark personalizuje wiadomości dla konsumentów - nowa akcja marki Fot. materiały prasowe

Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić? Z Tymbarkiem to możliwe. Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić. Akcji towarzyszył będzie konkurs z nagrodami.

Picie Tymbarkowych napojów to już społeczny zwyczaj o ściśle określonym schemacie: otwierasz butelkę i od razu czytasz, co znajduje się na Kapslu, a następnie – pokazujesz bliskiej osobie. Uczucie, gdy nasze hasło trafia w sedno, jest niezastąpione. 

Dzięki wykorzystaniu Big Data możliwa jest wyjątkowa personalizacja wiadomości dla użytkownika.
Jak to działa? Wszystko zaczyna się od Kapsla – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest „połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym powstaje wrażenie, że „dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy! Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by Kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi.

Tymbark ceni prawdziwe przyjaźnie i chce je nagradzać. Dlatego każdy, kto za pośrednictwem aplikacji prześle Kapsla bliskiej osobie, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy po podzieleniu się połączeniem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie ta osoba je otrzymała. Na autorów najlepszych uzasadnień czekają nagrody.

Kampania w Internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także wyjątkowe Tymbarkowe worko-plecaki i skarpetki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,60

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.