Dino przekroczy liczbę 1200 sklepów rok wcześniej, niż zakładano

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2019 09:20

Krótkoterminowy cel strategiczny Dino, dotyczący przekroczenia liczby 1.200 sklepów może zostać zrealizowany na przełomie 2019 i 2020 r., o rok wcześniej niż planowano - poinformowała spółka w raporcie rocznym.

W strategii na lata 2017-2020, określonej w 2016 r., zarząd Dino Polska zamierza zwiększyć liczbę posiadanych sklepów z 557 na koniec czerwca 2016 r. do ponad 1.200 otwartych sklepów do końca 2020 r. Grupa Dino konsekwentnie realizuje ten cel otwierając 123 nowe markety w 2016 r., 147 w 2017 r. i 202 w 2018 r., czemu towarzyszył wzrost powierzchni sali sprzedaży o odpowiednio: 24,4%, 23,8% i 27,3%. Planem zarządu jest otwarcie w 2019 r. nie mniejszej liczby sklepów niż w 2018 r., co oznacza, że krótkoterminowy cel strategiczny, dotyczący przekroczenia liczby 1.200 sklepów w sieci Dino może zostać zrealizowany na przełomie 2019 i 2020 r., o rok wcześniej niż planowano.

W ciągu następnych kilku lat Grupa Dino zamierza dokonać dodatkowych inwestycji wspierających otwieranie nowych sklepów, w tym: wzmocnić obecny dział ekspansji Grupy Dino odpowiedzialny za proces wyszukiwania lokalizacji i otwierania nowych sklepów; regularnie zabezpieczać lokalizacje pod dalszy rozwój w obecnych i nowych regionach; budować kolejne centra dystrybucyjne, z założeniem, że jedno jest w stanie obsłużyć około 350 sklepów; oraz rozwijać moce istniejącego zakładu mięsnego prowadzonego przez Agro-Rydzynę poprzez jego rozbudowę i wymianę linii technologicznych na nowocześniejsze, a także uruchomić drugi zakład mięsny w nowej lokalizacji.

W 2018 r. Grupa Dino Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 5.839 mln zł, które były o 30,8% wyższe niż rok wcześniej. CAGR przychodów ze sprzedaży w latach 2016-2018 wyniósł 31,1%.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,47

  • Min

    2,66

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7405
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.