Prezes WSS Śródmieście: Pieniądze nie są celem samym w sobie

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2019 11:21

- Spółdzielnie "Społem" są postrzegane jako tradycyjne, mało postępowe. W czasach, w których rządzi kapitał jesteśmy obierani jako "niemodni". Jesteśmy wierni idei spółdzielczości i pracujemy dla siebie, dla najbliższego otoczenia. Pieniądze są nam potrzebne do realizacji naszych celów, ale nie są głównym celem - powiedziała Anna Tylkowska, prezes zarządu Warszawskiej Spółdzielni Spożywców Śródmieście.

WSS Śródmieście prowadzi 19 sklepów. Do spółdzielni należy także Hala Mirowska, zmodernizowana kosztem 17 mln zł w latach 2008-18, oraz Hala Gwardii. 

- W ostatnich latach otworzyliśmy sklep "Sezam" w Wilanowie, a także nowy "Sezam" na Marszałkowskiej, który mieści się na poziomie "-1". Sklep się rozwija, jego obroty rosną. Klienci przyzwyczaili się, że nie wchodzą do placówki "z ulicy". Śródmieście to trudny rynek. Mamy tu sklepy w różnym formacie, trudno je ustandaryzować.  Często też nakłady na inwestycje w nasze sklepy, np. remont zabytkowych elewacji, nie idą w parze z przychodami z tych lokalizacji. Możemy jednak liczyć na wsparcie miasta, co jest dla nas bardzo ważne. Otwarcie "Sezamu" w centrum w ub.r. kosztowało nas 4 mln zł, a samo wyposażenie 1,4 mln zł - prezes Anna Tylkowska.

Prezes WSS Śródmieście przyznaje, że spółdzielni coraz trudniej konkurować w handlu. - Zastanawiamy się, czy inwestować w handel czy dywersyfikować działalność. Myślimy m.in. o kupnie apartamentów w Szczyrku, by je wynajmować. Nie rezygnujemy z lokali w Warszawie, ale muszą to być dobre lokalizacje dla mniejszych sklepów. Ostatnio zamknęliśmy sklep przy ul. Wyki na Bemowie. Konkurencja była zbyt duża, lokalizacja okazała się nietrafiona - powiedziała Ana Tylkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Klient 2019-03-18 18:18:09

    Konkurencja była zbyt duża. Trochę śmieszne stwierdzenie patrząc na ceny po jakich WSS Śródmieście sprzedaje swoje produkty.

    Moze trzeba wkoncu spojrzeć prawdzie w oczy i zmierzyć się z konkurencją poprzez oferowanie towarów w promocyjnych cenach :)

    Przykład można wziąć z PSS w Białymstoku. Tam gazetka to są promocyjne ceny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,47

  • Min

    2,66

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7405
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.