Świeżo nowym hasłem walki o klienta. Biedronka i Lidl zaostrzają walkę marketingową

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2019 11:45

Kilka dni temu Biedronka wystartowała z nową kampanią marketingową Świeżoznawcy. W spotach reklamowych pracownicy sieci promują świeże owoce i warzywa w sklepach tej marki. „Więcej świeżości w codzienności” to hasło przewodnie kampanii. Teraz Lidl przekonuje, że w ich sklepach jest świeżo, zdrowo i bezpiecznie. O tym opowiada manager jednego ze sklepów. Dodatkowo w 2018 roku zamknęło się ponad 5,4 tys. sklepów spożywczych, ale przybyło 400 z owocami i warzywami.

Akcja Świeżoznawcy w Biedronce podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka.

Na początku tego roku sieć Lidl zaprezentowała serię spotów w których uchyliła rąbka tajemnicy i pokazała jak funkcjonują sklepy. Styczniowa kampania była okazją do poznania m.in. Agnieszki Robakiewicz, która w Lidlu pracuje już 8 lat. Agnieszki Robakiewicz opowiada jak to jest możliwe, że w sklepach sieci Lidl zawsze znajdziemy świeże produkty. Jak podsumowuje: „No bo tanio to może mieć każdy, ale najbardziej cieszy jak jest i tanio i świeżo”.

Teraz Lidl komunikuje, że klienci sieci wiedzą, że na Ryneczku Lidla znajdą zawsze świeże oraz zdrowe owoce i warzywa. Tę gwarancję dają im częste kontrole produktów i wyśrubowane standardy Lidla. 

- Troska o zdrowe i dobre życie naszych klientów poprzez oferowanie im świeżych, pełnych witamin produktów to jeden z głównych filarów działalności Lidl Polska. Nasi pracownicy są specjalnie przygotowani by z troską podchodzić do jakości oferowanych przez nas owoców i warzyw  - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Firma podkreśla, że kontroluje jakość wszystkich produktów na każdym etapie łańcucha dostaw. Rocznie firma przeprowadza ponad 7 500 badań w niezależnych laboratoriach badawczych.

Przypomnijmy, że rebranding sklepów Piotr i Paweł również zostanie przeprowadzony pod hasłem Świeżo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,77

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.