Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Badanie: Na prezenty przeznaczymy średnio 486,54 zł

Autor: pr 24 listopada 2014 14:33

Jak wynika z badania Groupon, w tym roku na wszystkie prezenty przeznaczymy średnio 486,54 zł. Własnoręcznie zrobione upominki planuje przygotować jedynie 0,3 proc. respondentów, a tylko 1,5 proc. zamierza wydać na nie mniej niż 50 zł. Natomiast 22 proc. wyda na ten cel między 200 a 299 zł.

Okazuje się, że Polakom najtrudniej wybrać prezent dla chłopaka lub męża oraz ojca - kłopoty z wybraniem odpowiedniego upominku dla partnera ma 19 proc., a taty aż 15 proc. z nas. W Polsce trudno uszczęśliwić również członków dalszej rodziny (14 proc.). Im również kupujemy upominek w ostatniej chwili lub w ogóle zapominamy ich obdarować (31 proc.). Z kolei najłatwiej uszczęśliwić naszych znajomych oraz kolegów z pracy - tutaj wybór sprawia trudność tylko 5 proc. z nas. Spośród rodziny, najłatwiej wybrać coś dziadkom i siostrom (po 6 proc.).

Mało czasu poświęcamy na wybór prezentu dla męża lub chłopaka - prawie jedna ósma ankietowanych kobiet wybiera go w opcji last minute.

Panowie okazują się bardziej zapobiegawczy i swoim żonom lub dziewczynom prezent planują wcześniej. Siostry i dzieci również dostają najbardziej przemyślane upominki - tylko 4 proc. respondentów kupuje je dla nich w ostatniej chwili. Nigdy nie zapominamy obdarować dzieci (0 proc. kiedykolwiek o nich zapomniało), rzadko zdarza się też pominąć dziewczynę lub żonę, mamę oraz siostrę (zdarzyło się to jedynie 2 proc. respondentów). Pominiętych przez ankietowanych zostało niegdyś za to aż 7 proc. dziadków.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.