Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Branża lodów chce nadrobić chłodną wiosnę

www.portalspozywczy.pl 24 czerwca 2013 21:44

Branża lodów chce nadrobić chłodną wiosnę

Na rynku lodów widoczne są nowe trendy, np. wzrost sprzedaży sorbetów oraz lodów w dużych opakowaniach, najszybciej rozwija się tzw. segment premium, czyli lody o najwyższej jakości. Polacy wciąż jednak najchętniej jedzą lody impulsowe - przez cztery miesiące w roku spożywają 70 proc. całej rocznej produkcji - ocenia prezes Nordisu Tomasz Meller.

- Jemy lody praktycznie tylko przez cztery miesiące, od maja do sierpnia. Wtedy spożywamy ok. 70 proc. całej rocznej produkcji. Każdy słabszy lub mocniejszy miesiąc w sezonie może mieć duży wpływ na wyniki. Rynek lodów ma ogromną dynamikę. Kiedy pada deszcz nikt nie chce jeść lodów, ale w gorące dni zamówienia sypią się jedno za drugim - mówi Tomasz Meller w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Podkreśla, że na preferencje kupujących lody niezmiennie podstawowy wpływ ma temperatura. - Przy ok. 20 stopniach Celsjusza i wyżej klienci kupują lody na bazie mleka. Kiedy temperatura dochodzi do ok. 30 stopni, znacznie chętniej sięgają po sorbety, lody na bazie soków owocowych, które przynoszą orzeźwienie - zauważa.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.