CEDC chce mieć połowę udziałów w rynku wódki

www.portalspozywczy.pl 14 lipca 2016 16:44

CEDC, który nieco ponad rok temu przejął pałeczkę lidera na rynku wódki w Polsce, teraz ma ambicję zwiększyć w nim udziały do 50 proc. do końca 2018 roku. Dzięki temu całkiem zdystansuje swoich największych rywali, czyli Stock Spirits i Marie Brizard.

Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC mówi, że na koniec maja 2016 roku koncern miał 42,5 proc. udziału w rynku wódki w Polsce pod względem wolumenu, podczas gdy Stock Spirits 24,2 proc., Marie Brizard Wine&Spirits 15,6 proc., a grupa Pernod Ricard  5,3 proc.

- Mamy ambicję, aby w ciągu następnych dwóch lat, czyli do końca 2018 roku, osiągnąć 50 proc. udziału w całym rynku wódki w Polsce. Będziemy dalej rozwijać nasze flagowe marki takie jak  Żubrówka, Soplica i Żytniówka - mówi Monzer Elabrashy.

- W tym roku na inwestycje w naszą fabrykę w Obornikach wydamy ok. 17 mln zł w zwiększenie wydajności produkcyjnej m.in. w linię produkcyjną dla małych opakowań Soplicy, a w Polmosie Białystok ok. 19 mln zł m.in. na nową linię dla Żubrówki Białej. Łączne inwestycje w zwiększenie możliwości produkcyjnych w latach 2016-2017 wyniosą ponad 52 mln złotych – dodaje.

Mówi też, że CEDC na koniec maja 2016 roku miał 42,6 proc. udziału w segmencie wódek czystych (Stock Spirits 18,6 proc., a Marie Brizard 18,7 proc.) oraz 41,9 proc. w segmencie wódek smakowych (Stock Spirits 43,3 proc., a Marie Brizard 5,3 proc.).

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,15

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.