Dyrektor zarządzający Aryzta: Musimy przekonać do pieczywa młode pokolenie

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 17:33

- Musimy przekonać młodych, że dobra kromka chleba, czy bułka żytnia stanowią wartość. Jeżeli oni będą o tym przekonani to będzie nam zdecydowanie łatwiej odwrócić niekorzystny trend w postaci spadku spożycia pieczywa w Polsce - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.

Statystyczny Polak spożywa obecnie ok. 46 kg pieczywa rocznie, czyli prawie dwa razy mniej niż pod koniec lat 90. Według Waldemara Topolskiego kluczem do zmiany tej sytuacji jest trafienie z przekazem do młodego pokolenia, które przestało widzieć w pieczywie zdrową i wartościową żywność.

- Dzisiaj jako przekąski dla młodzieży często proponuje się wyroby piekarniczopodobne, które nierzadko bywają najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a w przeciwieństwie do pełnowartościowych wyrobów piekarniczych nie stanowią elementu zbilansowanej diety - mówi.

Jak przekonuje Topolski sposobem na zmianę wizerunku pieczywa jest przeprowadzenie skutecznej kampanii informacyjnej, która rozwieje powstałe wokół niego mity.

- Jako Fundacja „Chleb to Zdrowie” przeprowadziliśmy kampanię internetową, w której dziecko i mężczyzna przekonywali różne grupy na zasadzie pytań i odpowiedzi. Wydaje mi się, że taki prosty przekaz, bez naukowych terminów i wypowiedzi dietetyków, jest w stanie trafić do konsumentów. Niestety, jedną kampanią nie nadrobimy tego, co straciliśmy przez ostatnie 15 lat. Natomiast nie ulega wątpliwości, że musimy działać w tym kierunku, bo inaczej skończymy na 40 kilogramach rocznie - mówi Topolski.

Zdaniem dyrektora Aryzta zdecydowane działania są potrzebne, bo rosnąca popularność niektórych kategorii pieczywa, np. jako składnika burgerów, to zbyt mało.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,36

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.