Influencerzy - jak wykorzystać ich potencjał? POBIERZ PUBLIKACJĘ!

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Pitted Cherries 20 listopada 2017 14:34

Influencerzy - jak wykorzystać ich potencjał? POBIERZ PUBLIKACJĘ!

Współpraca z liderami opinii jeszcze do niedawna była czymś nowym. Innowacją, na którą decydowały się same "najfajniejsze" marki. Dziś stała się już tak naprawdę marketingowym standardem, takim jak Facebook czy PR. Temat ma po prostu wzięcie. Jakie są tego efekty? Trudno jest dziś znaleźć dużą firmę, która nie współpracowała w jakimkolwiek zakresie z blogerami. Trudno też znaleźć wysokozasięgowego blogera, który nigdy nie współpracował z żadną marką.

POBIERZ PUBLIKACJĘ, W KTÓREJ PORUSZAMY TEN TEMAT:

Ale po co mi obecność na blogach?

Po pierwsze - jest to doskonała okazja do wygenerowania wartościowych recenzji produktów, stworzonych przez opiniotwórczych konsumentów,

Po wtóre - korzyścią jest także szybkie przebicie się z produktem do starannie wyselekcjonowanych grup odbiorców (czytelników danych blogów).

Blogerzy, często zwani także liderami opinii czy influencerami, dają markom także kolejną, bardzo cenną rzecz.

Z ich punktu widzenia - najistotniejszą.

Swój autorytet.

O co chodzi z tym autorytetem?

Lider opinii pracuje na niego całymi latami. Prowadzi bloga, udziela się w social mediach i innych przestrzeniach medialnych. Po prostu - kreuje swój wizerunek, swoją eksperckość, rozpoznawalność. Swoją markę.

W konsekwencji staje się on osobą, która ma silny wpływ na naszą grupę docelową i sprawia, że konsumenci zasypują go lajkami, komentarzami i udostępnieniami.

No i (teoretycznie) chcą kupować produkty, które on poleca.

Z punktu widzenia firmy - o to właśnie chodzi.

Ale dlaczego napisaliśmy w nawiasie słowo "teoretycznie"? Ponieważ to tylko teoria, a w praktyce konsumenci przyzwyczaili się już do treści reklamowych generowanych przez liderów opinii. Aby ich zaskoczyć i przekonać do zakupu naszych produktów, nie wystarczy zwykły wpis sponsorowany, recenzja produktu czy konkurs.

POBIERZ PUBLIKACJĘ I PRZECZYTAJ DALSZĄ CZĘŚĆ ARTYKUŁU

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,54

  • Min

    4,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5276

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.