Kobiety chętniej sięgają po nowe produkty spożywcze

www.portalspozywczy.pl 23 października 2015 18:40

- Kobieta nieporównywalnie chętniej sięgnie po nowy produkt spożywczy ponieważ zawsze jest otwarta na to, żeby w swoim domu (rodzinie) coś udoskonalić. Dla niej „projekt rodzina”, w przeciwieństwie do mężczyzny nigdy nie jest zamknięty - wskazuje Grzegorz Wierchowiec, kierownik ds. badań i analiz Lowe Media.

Przeprowadzone przez Lowe Media badanie Ethnomedia V pokazały, że kobiety w przeciwieństwie do panów są „multizadaniowe”, dzięki temu mają nieporównywalnie większą świadomość potrzeb swoich domowników i „swojej drugiej połowy” niż mężczyźni.

- Gdy na liście zakupowej przygotowanej przez kobietę, z którą mężczyźni idą po zakupy jest napisane np. „czekolada”, to stojąc przed półką - która ku ich zaskoczeniu oferuje niewyobrażalny wcześniej dla nich wybór – zdezorientowani dzwonią do partnerki z pytaniem: „…ale którą?” lub sfrustrowani sięgają po tę, którą sami lubią najbardziej – mówi Grzegorz Wierchowiec.

Ponadto, Ethnomedia V i Ethnomedia VI pokazały, że kobiety lubią nowości, a mężczyźni poruszają się przede wszystkim znanymi sobie ścieżkami i powtarzają te same wybory.

- Kobiety ponadto nie mają problemów z nowymi sklepami, do których zdarza im się trafić. Błądzenie wśród półek to dla nich okazja do odkrywania nowego. Dla mężczyzn, którzy w ramach badania Ethnomedia VI mieli wykonać zadanie zakupowe (zakupy wg przygotowanej przez kobietę listy) w nieznanym im wcześniej hipermarkecie, było to naprawdę wielkie wyzwanie oraz źródło nieustającej irytacji - dodaje. 

Ethnomedia V to badania przeprowadzone przez Lowe Media w połowie 2012 roku, a Ethnomedia VI – w połowie 2014 roku. 

Więcej na portalspozywczy.pl 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.