Konsumenci mają wpływ na nowości asortymentowe

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2016 13:29

Agnieszka Perliceusz, product manager Pamapolu podkreśla, że wpływ na decyzję o wprowadzeniu nowości asortymentowych mają najnowsze trendy konsumenckie – smart shopping i convenience. Konsumenci są coraz bardziej wyedukowani i świadomi własnych decyzji zakupowych. Między innymi na tym fakcie opiera się idea smart shoppingu, który polega na efektywnym kupowaniu.

 – Chodzi o to, by osiągnąć jak najlepszy stosunek jakości do ceny, a więc nabywać produkty wysokiej jakości w najkorzystniejszej cenie. Bardzo istotne jest podejmowanie przemyślanych decyzji, dzięki którym można zaoszczędzić czas i pieniądze – tłumaczy Perliceusz. W tę ideę świetnie wpisuje się trend convenience, gdyż coraz więcej konsumentów oczekuje wygodnych i szybkich rozwiązań, które pójdą w parze z wysoką jakością.

– Trend convenience mocno się rozwija, gdyż sprzyja mu wiele czynników. Zmniejsza się wielkość gospodarstw domowych przy równoczesnym wzroście dochodów, co powoduje podwyższenie standardów życia, większe oczekiwania i aspiracje. To sprzyja kategorii dań gotowych, ponieważ są one szybkim i wygodnym sposobem na obiad. Wprowadzenie innowacji asortymentowych zawsze powoduje ożywienie w kategorii, a konsumenci poszukują nowych inspiracji, rozwiązań i smaków – dodaje Agnieszka Perliceusz. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,06

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.