Konsumenci wolą markowe napoje energetyczne

www.portalspozywczy.pl 11 marca 2016 11:40

- Rynek energy drinków w Polsce rośnie zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Rośnie szybciej wartościowo, niż ilościowo (w litrach). Wpływ na taką sytuacje ma między innymi spadek udziałów w rynku marek własnych, co oznacza że konsumenci wybierają markowe produkty, które są droższe – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice, która posiada wyłączne prawo do produkcji i sprzedaży napojów Tiger.

Zdaniem Doroty Liszki, trendy na rynku napojów energetycznych w zasadzie od kilku lat się nie zmieniają. - Marki premium, takie jak m.in. Tiger, pozycjonują się do konsumentów bardziej świadomych, ceniących jakość oraz emocjonalnie angażujących się zarówno w produkt, jak i kategorię. Trendy sprzedażowe są pozytywne – ze względu na różnorodność oferty, kanałów dotarcia oraz komunikację z konsumentem – tłumaczy.

Jak dodaje, konsument na rynku energetyków coraz częściej sięga po warianty smakowe czy warianty z funkcjonalnymi dodatkami. - Konsument napojów energetycznych jest otwarty na nowe smaki, a funkcjonalne dodatki zachęcają również nowych użytkowników do kategorii. Dla właściciela sklepu wspomniany trend oznacza, że jego półka z napojami energetycznymi powinna być bardziej zróżnicowana – obok wariantów klasycznych powinny się na niej znaleźć również warianty funkcjonalne, smakowe - komentuje Dorota Liszka.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.