Nielsen: Wybór sklepu internetowego zależy od dostępnej oferty napojowej

Autor: Nielsen, dlahandlu.pl 1 kwietnia 2019 13:58

Wygodna lokalizacja, możliwość szybkiego i łatwego odnalezienia produktów oraz ich dostępność to czynniki, które są szczególnie cenione przez konsumentów. Według raportu Nielsen Shopper Trends niemal 6 na 10 konsumentom zależy na jakości i są gotowi za nią więcej zapłacić, a co trzeci kupujący jest gotowy zapłacić za oszczędność czasu. Poszukiwanie łatwiejszych i szybszych sposobów na dokonanie zakupów to także zakupy online i korzystanie z maszyn vendingowych.

- Jedne z największych wartościowo kategorii spożywczych w Polsce – woda mineralna, napoje gazowane, kawa - należą do kategorii docelowych w zakupach spożywczych przez internet. Oznacza to, że wybór sklepu internetowego zależy m.in. od dostępnej oferty napojowej. Przede wszystkim kupujący muszą być w stanie szybko odnaleźć produkt, którego szukają, zaś zdjęcie produktu i jednoznaczny jego opis (np. precyzując czy chodzi o opakowanie jednostkowe czy zbiorcze) niewątpliwie zwiększą prawdopodobieństwo dokończenia zakupów. Dla kupujących liczy się zarówno szerokość i dostępność asortymentu, jak również atrakcyjność samej oferty. Elementem, który odgrywa dużą rolę podczas podejmowania decyzji o zakupie online jest koszt dostawy zakupów do domu (szczególnie przy większych zamówieniach). Biorąc pod uwagę istotność kategorii napojowych dla zakupów spożywczych przez internet, warto zadbać o to, by napoje danej marki były dostępne

w atrakcyjnej ofercie w możliwie wielu e-sklepach FMCG - mówi Patrycja Herbowska z Nielsena.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7101
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 709

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.