Orzechy, suszone owoce i batony musli najchętniej kupowanymi przekąskami

www.portalspozywczy.pl 18 maja 2016 10:39

Największymi segmentami w kategorii zdrowych przekąsek są niesolone orzechy, suszone owoce, a także batoniki musli – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Rochala, Regional Business Analyst z firmy analitycznej Nielsen.

- Spośród segmentów wchodzących w skład omawianej kategorii wartościowo największym są niesolone orzechy. Jest to co trzecia zdrowa przekąska kupowana w sklepie. Ponadto jest to najdynamiczniej rozwijający się segment, którego sprzedaż wartościowa notuje dwucyfrowy wzrost w ujęciu rocznym. Konsumenci najczęściej sięgają po orzeszki ziemne i włoskie, migdały oraz różnego rodzaju mieszanki suszonych owoców i orzechów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Rochala.

- Najważniejszym kanałem dystrybucji dla tego segmentu, podobnie jak dla całej kategorii, są dyskonty, w których sprzedaż orzechów wzrosła w 2015 roku niemal dwukrotnie – dodaje.

- Wartościowo na drugim miejscu plasuje się segment suszonych owoców, który odpowiada za co czwartą złotówkę wydaną na zdrowe przekąski. Kupujący w ostatnim roku najwięcej wydali na: rodzynki, żurawinę oraz śliwki. Natomiast w segmencie niesolonych ziaren największą sprzedaż wartościową generują pestki słonecznika i dyni. Dla obu tych segmentów, podobnie jak dla całej kategorii, najważniejszym kanałem sprzedaży są dyskonty – mówi również analityk firmy Nielsen.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,15

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.