Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Payback: 85 proc. ankietowanych deklaruje zakup prezentu na Walentynki

Autor: pr 4 lutego 2015 12:08

Według badania Payback Opinion Poll 85 proc. ankietowanych deklaruje, iż kupi bliskiej osobie w dniu Św. Walentego prezent. Upominek z myślą tylko o partnerze lub partnerce planuje 58 proc. Polaków. Pozostali obdarują dodatkowo członków rodziny i przyjaciół.

Na zakupy badani wybiorą się do tradycyjnych, stacjonarnych sklepów - 44 proc. badanych wybierze centra handlowe, a 15 proc. mniejsze, wyspecjalizowane sklepy. Z usług e-sklepów w tym roku zamierza skorzystać 15 proc. ankietowanych. W zeszłym roku przez Internet zakupy planowało zrobić 20 proc. respondentów.

Zmianie uległa struktura wydatków na walentynkowe prezenty. W 2014 roku blisko 68 proc. zamierzało wydać kwotę do 50 zł. W tym roku wydatek na tym poziomie deklaruje 55 proc. Polaków. Na droższe upominki zdecyduje się 44 proc. ankietowanych.

Badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK metodą ankiety online, na grupie 503 osób. Grupa badawcza w wieku 18-65 lat, dobrana została tak, aby odpowiadać strukturze demograficznej kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.