Polscy konsumenci nadal sceptycznie podchodzą do produktów mrożonych

www.portalspozywczy.pl 23 marca 2015 14:56

- Polscy konsumenci nadal bardziej sceptycznie, niż ich zachodni sąsiedzi, podchodzą do gotowych produktów mrożonych. Jeżeli preferencje w tym zakresie się zmienią, to będzie to także szansa do dalszego rozwoju rynku usług logistycznych dla tych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Zdaniem ekspertki dużo do nadrobienia jest przede wszystkim w segmencie mrożonych produktów rybnych. Z jednej strony spożywamy mało produktów rybnych, z drugiej jednak strony barierę do zwiększenia sprzedaży tych produktów stanowi ich słaba jakość (opakowanie mrożonej ryby często zawiera więcej glazury niż rybiego mięsa).

- Największe szanse na wzrost ma, moim zdaniem, segment mrożonych warzyw, głównie ze względu na popularyzowanie się mody na zdrowe odżywianie. Nie należy się jednak spodziewać spektakularnych wzrostów w najbliższym okresie - dodaje Edyta Kwiatkowska-Sioch.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Iza 2015-03-24 16:29:51

    Szkoda,ze żaden zakład przetwarzający warzywa nie zrobi buraków gotowanych, próżniowo pakowanych. Buraki gotują się długo i możliwość kupna gotowanych buraczków w całości to duża wygoda. Jaka oszczędność gazu ,gdyby można było kupić ugotowane buraki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,05

  • Śr

    10,62

  • Min

    8,03

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6033

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.