Potrzeba relaksu szansą dla producentów żywności i napojów

www.portalspozywczy.pl 30 sierpnia 2016 17:09

Analitycy firmy Mintel wskazują, że współcześni konsumenci coraz częściej poszukują okazji do relaksu i odpoczynku. Zjawisko to stwarza ciekawą okazję dla producentów żywności, którzy, dostarczając nowe produkty, mogą promować je jako przeznaczone do spożycia bez pośpiechu i zapewniające chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

Podejmowane przez producentów działania na rzecz zaspokojenia konsumenckiej potrzeby do wypoczynku można zaobserwować patrząc na nowe produkty, które pojawiają się na rynku polskim. Produktem, który najczęściej kojarzony bywa z chwilą relaksu i czasem na odpoczynek, a w niektórych przypadkach lepszej jakości snem, jest herbata. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez firmę Mintel. Od 2013 r. herbaty stanowiły 64 proc. napojów, które wprowadzano na rynek wykorzystując w komunikacji słowo „relaks”. W przypadku herbat gotowych do spożycia lub mrożonych, powyższy trend jest mniej widoczny. Od 2013 roku 12 proc. wprowadzanych na rynek herbat gotowych zawierało w opisie słowo „relaks”.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    8,60

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.