Producenci żywności zainteresowali się preppersami i outdoorowcami

www.portalspozywczy.pl 5 października 2016 14:04

- Wielu z nas samodzielnie wytwarza żywność, a niemal wszyscy czytają skład przed dokonaniem zakupu. W przypadku preppersów wybierających się na wyprawę ekstremalną najważniejszymi czynnikami są skład, jakość produktu, waga i prostota w przygotowaniu posiłku - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Sławomir Nizner ze społeczności Preppers Poland, organizator ogólnopolskich zlotów preppersów.

Jednym z podstawowych obszarów zainteresowania preppersów jest żywność. Podczas konfliktu zbrojnego czy wrogiego ataku tradycyjne źródła zaopatrzenia szybko przestaną spełniać swoją rolę. Jedynym rozwiązaniem pozostaje zgromadzenie zapasów żywności o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia lub wytworzenie jej we własnym zakresie. 

Jak mówi Sławomir Nizner, preppersi są świadomymi konsumentami. Innymi kryteriami kierują się osoby wybierające żywność na wyprawę ekstremalną, a innymi gromadzące zapasy np. w domu.

- Wielu z nas samodzielnie wytwarza żywność, a niemal wszyscy czytają skład przed dokonaniem zakupu. W przypadku preppersów wybierających się na wyprawę ekstremalną najważniejszymi czynnikami są skład, jakość produktu, w szczególności zawartość białka i kaloryczność, jego waga (im mniejsza tym lepiej) oraz prostota w przygotowaniu posiłku. Z kolei osoby gromadzące zapasy kładą większy nacisk na cenę i termin przydatności do spożycia, a mniejszy na wagę produktu i prostotę w przygotowaniu. Produkty "chomikowane" powinny się też cechować lepszym smakiem i zawartością witamin niż te przeznaczone dla outdoorowców. W końcu zapasy będziemy spożywać dużo dłużej niż żywność, którą dźwigamy w plecaku w czasie wędrówki po górach - dodaje.

Sławomir Nizner nie ukrywa zadowolenia z faktu, że producenci żywności zainteresowali się preppersami i outdoorowcami. Przykładem takiego działania jest marka M.E.A.L. która, oprócz postawienia na większą zawartość mięsa i treściwość produktów, postanowiła także zadbać o aspekt wizerunkowy nawiązując współpracę z Fundacją Byłych Żołnierzy Jednostek Specjalnych GROM.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.