Rośnie zainteresowanie żywnością militarną

www.portalspozywczy.pl 2 września 2016 10:38

- Choć służby mundurowe pozostają wciąż naszym wiodącymi klientami, to wartościowy i procentowy udział sprzedaży do odbiorców indywidualnych rośnie. Wynika to przede wszystkim ze wzrostu zainteresowania aktywnym spędzaniem wolnego czasu, a także upowszechnieniem nowoczesnych technologii podgrzewania posiłków - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Grzegorz Mowczan, dyrektor zarządzający firmy Arpol.

Założona w 1991 roku firma Arpol w początkowym okresie działalności skupiała się przede wszystkim na współpracy z służbami mundurowymi.

- Ze strony klientów indywidualnych nie obserwowaliśmy wówczas dużego zainteresowania naszymi produktami. Sytuacja zmieniła się ok. 2005-2006 roku. W tym okresie rozpoczęliśmy sprzedaż nieco zmodyfikowanych racji żywnościowych. Wprowadziliśmy nowe smaki i zastosowaliśmy nowoczesną technologię podgrzewania za pomocą podgrzewaczy chemicznych lub bezpłomieniowych, która jest stosowana m.in. w amerykańskich racjach żywnościowych - mówi Grzegorz Mowczan.

Mowczan zauważa, że wzrost liczby zamówień wynika przede wszystkim ze wzrostu zainteresowania aktywnym spędzaniem wolnego czasu: wędrówkami po górach, lasach, survivalem.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,70

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.