Rynek energy drinków będzie rósł średnio o 11 proc. do 2020 r.

www.portalspozywczy.pl 4 marca 2016 16:32

Globalny rynek napojów sportowych i energy drinków będzie rósł średnio o 11 proc. do 2020 roku – podała w raporcie firma badawcza Technavio.

Jak podkreślono w raporcie, kiedyś głównymi odbiorcami napojów sportowych i energy drinków były osoby aktywne fizycznie, a teraz grupa docelowa rozszerzyła się o młodzież. Jednak konsumenci w dużej mierze obawiają się o wysoką zawartość cukru w tych napojach, dlatego producenci starają ograniczać zawartość substancji słodzących wprowadzając napoje niskokaloryczne. Ukłonem w kierunku trendów prozdrowotnych jest także wzbogacanie napojów w witaminy.

Takie działania przekuwają się w sukces, co pokazuje przykład Red Bulla. Dzięki wprowadzeniu na rynek napoju słodzonego suklarozą i zawierającego witaminy z grupy B, zwiększono roczne przychody spółki o ponad 10 mln dol.

Zatem producenci stawiają na innowacje oraz alternatywy dla tradycyjnych energy drinków. To wpłynęło na rozwój dwóch nowych kategorii produktowych, jakimi są wody energetyczne oraz energetyczne gumy do żucia (bez cukru). Produkcję i sprzedaż gum rozpoczął już m.in. koncern PepsiCo.

Innym nowym trendem jest produkcja napojów energetycznych z zawartością czystych soków z owoców, tzw. koktajle energetyczne. Tego typu produkty przykuwają głównie uwagę młodszych konsumentów. To właśnie oni oczekują innowacyjnych smaków.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.