Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rynek makaronów w Polsce zanotował 2 proc. wzrost w ujęciu ilościowym

Autor: pr 19 lutego 2014 10:05

Według analiz zaczerpniętych z najnowszego raportu Nielsen, w okresie od grudnia 2012 roku do listopada 2013 roku, rynek makaronów w Polsce zanotował 2 proc. wzrost w ujęciu ilościowym i 3 proc. w ujęciu wartościowym w stosunku do poprzedniego okresu. Przewiduje się, że trend ten utrzyma się w 2014 roku.

Makaron na rynku produktów zbożowych w Polsce należy do jednej z najczęściej kupowanych grup towarowych i w odróżnieniu od wielu innych produktów spożywczych, jego sprzedaż nie spadła podczas kryzysu. 

- Jakość makaronu spożywanego w takiej formie ma znacznie większe znaczenie, na co konsumenci coraz częściej zwracają uwagę. Ze względu na ten właśnie fakt oraz wartość sektoru makaronów na polskim rynku w ostatnim roku - 921 mln zł, zdecydowaliśmy o intensyfikacji naszych działań sprzedażowych i komunikacyjnych, odpowiadając na realne potrzeby konsumentów - mówi Marcin Strzelecki, market manager polskiego oddziału włoskiej firmy Barilla.

W związku z intensywnym rozwojem firmy i przewidywaną dynamiką wzrostu polskiego rynku makaronów, na luty 2014 roku planowane jest wsparcie reklamowe w postaci szeroko zakrojonej, wizerunkowej kampanii telewizyjnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.