10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2018 11:27

10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria) fot. Shutterstock

Pożyczanie zamiast kupowania, dostosowywanie oferty do genomu sprawdzanego za pomocą domowych testów DNA, konsumenci śledczy i tendencja do minimalizmu – to jedne z głównych trendów na rok 2018, przedstawionych przez globalną firmę badawczą Euromonitor International.

Według raportu Euromonitora "Top 10 globalnych trendów konsumenckich na rok 2018", w tym roku wydatki konsumpcyjne będą rosły w najsilniejszym tempie od 2011 r. Konsumenci będą nadal kwestionować swoje priorytety i zmieniać decyzje dotyczące zakupów, a jednocześnie będą pogłębiać swoje zaangażowanie w marki i wartości, które są dla nich ważne.

Dzięki możliwości mapowania kodów genetycznych otwiera się rynek dla firm chcących dostarczać produkty i usługi zgodne z wrodzonymi predyspozycjami. Pojawia się nowa fala przedsiębiorstw, które dostarczają konsumentom wyniki badań genetycznych związanych z ich ogólnym zdrowiem, sprawnością i odżywianiem. Z kolei dzięki Rozszerzonej Rzeczywistości (AR), posiadającej szeroką gamę aplikacji w różnych branżach, klienci mogą coraz częściej robić zakupy bez wychodzenia z domu, a nawet przymierzać i testowaćprodukty przed ich nabyciem.

Zobacz 10 tegorocznych trendów konsumenckich na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.