106 sekund trwa średnio wizyta w sklepie Żabka

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2019 12:49

Żabka systematycznie poszerza gamę przekąsek i dań gotowych, bo jak wynika z przeprowadzonych dla sieci badań, takie są oczekiwania zabieganych konsumentów. W ciągu 106 sekund, bo tyle trwa średnio wizyta w placówce Żabki, klienci są w stanie skompletować posiłki na cały dzień.

Jak podkreśla Żabka, Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów na świecie, spędzając w pracy rocznie niemal 20 tys. godzin. 67 proc. szuka rozwiązań, także podczas zakupów, które ułatwią im życie. Poszukując gotowych posiłków również stawiają na tempo – statystycznie wybór jednego produktu w sklepie to minuta ich czasu.

Sieć sklepów Żabka stara się zapewnić szybkie zakupy, dzięki lokalizacjom w strategicznych trafficowo punktach miast, ułożeniu towarów na półkach i właściwemu oznaczeniu. W ciągu 106 sekund, bo tyle trwa średnio wizyta w placówce Żabki, klienci są w stanie skompletować posiłki na cały dzień.

– Zdajemy sobie sprawę, że (klienci - red. ) szukają szybkich rozwiązań w kwestii posiłków. Chcą kupić śniadanie, lunch, obiad, kolację czy przekąskę szybko, łatwo, blisko domu czy pracy, o każdej porze dnia, ale zależy im także na tym, by produkty były dobre jakościowo – podkreśla Jerzy Roguski dyrektor handlowy sieci sklepów Żabka.

Ostatnio Żabka wprowadziła przekąski pod marką własną HAPS: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. - Wprowadzenie nowej marki, to odpowiedź na dzisiejsze szybkie tempo życia i związane z tym potrzeby konsumentów. Producentem marki własnej Żabki - HAPS jest spółka Fresh Nuts Gmbh z Niemiec. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,70

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6676
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.