Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

17-proc. wzrost przychodów CDRL

Autor: pr 11 czerwca 2015 09:09

Maj okazał się, kolejnym z rzędu, miesiącem w którym spółka CDRL zwiększała swoje przychody. Sprzedaż produktów spółki w polskich sklepach wzrosła o 17 % rok do roku. W maju uruchomiono też nową wersję sklepu internetowego coccodrillo.eu.

W maju polskie sieci należące do sieci Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,91 mln zł, co oznacza wzrost o 17% wobec 9,33 mln zł przed rokiem. Od początku roku wartość sprzedaży w sklepach spółki wyniosła 46,87 mln zł wobec 39,96 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. To również wzrost o 17%, co potwierdza stabilność dynamiki wzrostu notowanej przez CDRL S.A. na swoim głównym rynku.

Segment e-commerce w Polsce przyniósł spółce w maju 0,40 mln zł przychodów – co stanowi wzrost o 14% rok do roku. W całym 2015 r., spółka zanotowała w tym kanale sprzedaż na poziomie 2,22 mln zł wobec 2,26 mln zł przed rokiem. Od początku roku spółka pracowała nad uruchomieniem nowego sklepu internetowego, co nastąpiło w maju.

Obecnie trwają prace optymalizacyjne serwisu internetowego – spółka zakłada, że zakończą się one do lipca. Wtedy też można się spodziewać wyższych dynamik wzrostu w segmencie e-commerce.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.