Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

2013 rokiem ekspansji modowych sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 28 stycznia 2013 19:50

Pomimo spowolnienia gospodarczego sieci handlowe działające w Polsce są pozytywnie nastawieni do 2013 roku. Sieci handlowe planują nowe punkty sprzedażowe oraz silny rozwój franczyzy.

Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta zdradza, że jego firma rok 2013 chce zakończyć z kilkunastoma dodatkowymi salonami, ale w głównej mierze będą rozwijać system współpracy oparty na franczyzie. - Liczba sklepów na koniec 2012 to łącznie 100, z czego 5 to salony franczyzowe. W 2013 roku planujemy nowe otwarcia, z przewagą franczyzowych - twierdzi Bogdan Nowicki z Gatta.

- W tym roku planujemy 15 nowych otwarć i remontów w koncepcji Premium. Jak zawsze stawiamy na topowe lokalizacje i nowe inwestycje z potencjałem rozwoju. W najbliższym czasie zostanie otwarty salon Sizeer w CH M1 w Markach oraz rozpoczniemy remont salonu Sizeer w CH Janki - informuje o planach rozwojowych Katarzyna Kamińska-Nobis, Administration and Leasing Director, Marketing Investment Group. - Intensywnie rozwijamy również koncept 50Style, planujemy około 15 otwarć tych sklepów, głownie na zasadach franczyzy - dodaje K. Kamińska-Nobis.

Również Gatta postanowiła stworzyć kilka obiektów w koncepcji Premium. - Dokonujemy stopniowej rearanżacji dobrze funkcjonującego salonu Gatta na nowy koncept Premium (np. Manufaktura, Magnolia Park, Galeria Krakowska) - mówi Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.