Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

2014 rok Amazon zakończył ze stratą w wysokości 241 mln dolarów

Autor: Money.pl 3 lutego 2015 11:34

W czwartym kwartale 2014 roku Amazon wypracował zysk na poziomie 214 milionów dolarów, czyli o 25 milionów dolarów mniej niż w analogicznym okresie 2013 roku. Ostatnie miesiące roku, podczas których klienci masowo kupują prezenty, były więc dla amerykańskiego sklepu internetowego rozczarowaniem - podaje Money.pl.

Mimo to, jak podkreśla spółka, 214 milionów dolarów zarobionych od października do grudnia, to i tak więcej niż w trzecim kwartale 2014 roku. Wówczas dowodzona przez Jeffa Bezosa firma odnotowała stratę w wysokości 437 milionów dolarów.

W sumie ostatnie dwanaście miesięcy Amazon zamknął z 241 milionami straty. Całościowe obroty spółki sięgnęły zaś poziomu 89 miliardów dolarów - to o 15 procent więcej niż w 2013 roku.

Amazon znany jest ze swojego modelu biznesowego, w którym przy gigantycznych obrotach zyski ma niewielkie. To efekt polityki maksymalnego cięcia cen oferowanych przez firmę produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bronek 2015-02-05 06:22:57

    Nie bardzo rozumiem co autor miał na myśli? "Amazon znany jest ze swojego modelu biznesowego, w którym przy gigantycznych obrotach zyski ma niewielkie. "

    Te straty to są niewielkie zyski, czy jak?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.