25,7 mln zł sprzedaży GK Organic Farma Zdrowia w pierwszym półroczu br.

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2013 09:42

25,7 mln zł sprzedaży GK Organic Farma Zdrowia w pierwszym półroczu br.

Sprzedaż Organic Farma Zdrowia za I półrocze 2013, zakończona została kwotą 20,5 mln złotych, która stanowi 8,5 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie 2012 roku. Spółka wypracowała w półroczu 360 tys. zł zysku na sprzedaży co stanowi blisko 200 proc. wzrostu (-394 tys. zł w 1-szym półroczu 2012), 225 tys. zł zysku netto co stanowi ponad 150 proc. wzrostu (- 420 tys. zł w 1-szym półroczu 2012) i aż 910 tys. zł zysku EBITDA (zaledwie 156 tys. zł w 1-szym półroczu 2012).

- Zysk EBITDA spółki wzrósł w samym II kwartale o dalsze 226 tys. złotych i wyniósł za całe półrocze 910 tys. złotych a Grupy Kapitałowej wzrósł o kolejne 352 tys. i wyniósł za półrocze 1.172 tys. zł, co w pierwszym przypadku daje blisko 600 proc. a w drugim prawie 440 proc. wzrostu w stosunku do wyników w analogicznym okresie rok wcześniej - informuje zarząd firmy w liście do akcjonariuszy.

Sprzedaż Grupy Kapitałowej za I półrocze 2013, zakończona na poziomie 25,7 mln złotych, stanowi 9% wzrostu w stosunku do sprzedaży w I półroczu 2012 roku i jest rekordową sprzedaż półroczną w historii Grupy. Nastąpiła dalsza znacząca poprawa rentowności grupy: 637 tys. zł zysku na sprzedaży, co stanowi ponad 320 proc. wzrostu (-285 tys. zł w 1-szym półroczu 2012), 387 tys. zł zysku netto, co stanowi 187 proc. wzrostu (-446 tys. zł w 1-szym półroczu 2012) i 1.172 tys. zł zysku EBITDA, co stanowi ok. 440 proc. wzrostu (268 tyś. zł w 1-szym półroczu 2012). 

Organic Farma Zdrowia to największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi. Firma działa od 2006 r., posiada 23 obiekty handlowe w 8 miastach Polski oraz sklep internetowy.
Obecna oferta handlowa OFZ zawiera ok. 4,5 tys. artykułów (żywność, kosmetyki, środki czystości). Ponad 200 produktów jest sprzedawanych pod markami własnymi.

Intensywna praca nad ciągłym wzrostem sprzedaży i konsekwencja zamykania trwale nierentownych sklepów - podstawowe elementy strategii zarządu - dały dalszą poprawę rentowności działalności spółki w I półroczu, a na osiągnięte wyniki w tym okresie wpływ miało przede wszystkim:
zamknięcie kilku trwale nierentownych sklepów w okresach poprzednich; zamknięcie kolejnego nierentownego sklepu w lutym bieżącego roku i przygotowanie do zamknięcia kolejnego w lipcu br.; kolejne zwiększenie sprzedaży; otwarcie nowych delikatesów w CH Atrium Reduta i CH Auchan Piaseczno; poprawa ciągłości dostaw produktów świeżych, w szczególności mięsa oraz warzyw i owoców; wzbogaceniu oferty o najwyższej jakości mięso z ekologicznych indyków oraz wzmocnienie działań promocyjnych na terenie wszystkich delikatesów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.