27 sklepów w sieci Duży Ben. Sieć rusza z mobilną aplikacją

Autor: pr, dlahandlu.pl 3 kwietnia 2019 14:36

Sieć marketów alkoholowych Duży Ben uruchomiła program dla swoich klientów „Ekipa Dużego Bena”, który obejmie wszystkie sklepy sieci w Polsce. Zgłoszenia do programu są przyjmowane m.in. przez uruchomioną 1 marca br. nową aplikację mobilną Dużego Bena.

– Ekipa Dużego Bena rośnie w siłę. Mam tu na myśli zarówno rozwój konceptu, jak i rosnącą liczbę nowych lokalizacji i klientów. Nasza wizja tego jak Polacy chcą kupować alkohol zakłada szeroką ofertę produktową w atrakcyjnych cenach i, co nas mocno wyróżnia,  doradztwo, którego oczekują klienci – mówi Daniel Nowaczyk, brand manager Dużego Bena.

- W Polsce zazwyczaj nie sprzedaje się alkoholu tak jak chcieliby tego konsumenci. Niby jest dostępny o każdej porze dnia i nocy, ale nadal wiele do życzenia pozostawiają miejsca i warunki jego sprzedaży. Dyskonty mają mały wybór, w dodatku nie kupimy tam dobrze schłodzonego alkoholu. Część sklepów convenience sprzedaje natomiast alkohol zza lady, pracownicy są nieprzeszkoleni, a ceny wysokie. Sklepy specjalistyczne są zazwyczaj drogie, a zakupy w nich potrafią być dla klienta bardzo stresujące, ze względu na poczucie niekompetencji. Nasz pomysł ma ułatwić cały ten proces zakupowy klientom, i przede wszystkim dać przyjemność, bo czy nie o to tutaj chodzi? – dodaje Nowaczyk.

Sieć w październiku 2018 roku uruchomiła dla klientów program „Ekipa Dużego Bena”. Program pozwala zbierać punkty za zakupy w sklepach, daje możliwość skorzystania z niższych cen i specjalnych ofert promocyjnych. Z programu można było korzystać przy użyciu specjalnej karty. Od 1 marca wystarczy już tylko zainstalowana aplikacja mobilna.

Aplikacja pozwala zarówno zapisać się do programu „Ekipa Dużego Bena”, jak i umożliwia korzystanie z niego na co dzień. W aplikacji możemy przeglądać nagrody za punkty, które otrzymujemy za zakupy, widzimy również aktualne promocje. Możemy też sprawnie znaleźć najbliższy sklep i nawigować się do niego. Najciekawszą funkcją z perspektywy klienta jest sprawdzanie dostępności produktowej online.

­– Nowe technologie są dla nas podstawą, jako nowoczesnego marketu. Staramy się wyznaczać trendy w branży. Dla przykładu każdy nasz sklep jest wyposażony w system smart eye do stałego skanowania dostępności towarów na półkach oraz poprawności cen, czy planogramów. Wprowadzamy również innowacyjne ekrany POS, które w przystępny sposób informują klientów o promocjach. Dodatkowo do komunikacji wewnętrznej wykorzystujemy platformę Facebook Workplace, gdzie mamy bieżący kontakt ze sklepami i pracownikami. Musimy być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami rynkowymi i technologicznymi, bo większość naszej „ekipy”, czyli pracowników pracujących w sieci, ma 19-30 lat – dodaje Nowaczyk.

Aktualnie Duży Ben posiada 27 lokalizacji, głównie w Wielkopolsce (Poznań, Gniezno, Leszno, Piła) oraz w województwie lubuskim (Gorzów Wielkopolski). Od 2018 roku sklepy sieci dostępne są dla przedsiębiorców w systemie franczyzowym i agencyjnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7142
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.