30 proc. klientów sieci IKEA wybiera się do jej sklepów ze względu na restauracje

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2017 11:20

Coraz większa popularność restauracji Ikea zaowocowała pomysłem stworzenia restauracji z dala od tradycyjnych lokalizacji, czyli wewnątrz sklepów meblowej sieci. Dział Ikea Food jest jednym z najszybciej rozwijających się działów szwedzkiej firmy.

Restauracje początkowo były sposobem na zwiększenie sprzedaży większej ilości mebli, ale Ikea zdaje się dostrzegać ich potencjał. Rozbudowano gamę produktów, a zdrowa żywność zyskuje na znaczeniu, co czyni sektor "food" jednym z najszybciej rozwijających się działów w firmie. Ikea sprzedaje rocznie 650 milionów posiłków, co w 2016 roku przełożyło się na sprzedaż w wysokości 1,7 mld euro (łączne obroty przedsiębiorstwa wyniosły w tym czasie 34,2 mld euro).

To skłoniło Ikea Food do rozwijania konceptu restauracyjnego. Sieć zaproponowała klientom większy wybór dań i kładzie nacisk na zdrową żywność. Ceny są nadal przystępne, a jakość się nie obniżyła. Odkąd Ikea wdrożyła nową strategię, roczne obroty Ikea Food wzrosły o 8 proc. 30 proc. klientów Ikei twierdzi, że restauracja jest jedynym powodem ich wizyty w sklepie. Firma rozważa więc otwieranie restauracji w centrach miast, by jeszcze łatwiej docierać do konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.