300 sklepów pod szyldem Textilmarket. Właściciel sieci planuje debiut na GPW

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 21 października 2014 09:34

Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dalszy dynamiczny rozwój oraz wprowadzenie Adesso na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

- Sieć TextilMarket rozwija się bardzo dobrze. To bardzo ważny segment działalności naszej Grupy Kapitałowej zapewniający ponad połowę łącznych obrotów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu spółki Redan (w skład której wchodzi Adesso). - Dla sieci dyskontowej bieżący rok jest bardzo udany pod względem osiąganych wyników. W każdym miesiącu, w ujęciu rok do roku, notowane były wzrosty sprzedaży, których dynamika była wyższa, niż przyrost powierzchni handlowej - dodał Bogusz Kruszyński. Przez pierwszych 9 miesięcy br. sieć TextilMarket uzyskała 190,1 mln zł przychodów, czyli o 14% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.