31 proc. centrów handlowych w Polsce posiada komponent rozrywkowy

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2018 09:59

Placemaking ma znaczenie w czasach wysokiej konkurencyjności. Deweloperzy często już na etapie planowania obiektu stawiają na rozwiązania rekreacyjno-rozrywkowe, które sprawią, że potencjalni klienci będą traktować centrum handlowe jako miejsce spotkań.

Obecnie 31 proc. centrów handlowych w Polsce posiada komponent rozrywkowy i wciąż notujemy wzrost w tym sektorze. Szacuje się, że aż 6 z 14 nowo powstających obiektów wzbogaci się o funkcję rekreacyjną.

- Oczekiwania konsumentów rosną. W centrach handlowych poszukują tzw. „trzeciego miejsca” – przestrzeni, w której odpoczną zarówno od obowiązków zawodowych jak i prac domowych. W centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia zaoferujemy im to poprzez specjalną strefę, w której od przyszłego roku będą organizowane eventy. Ponadto klienci centrum będą mogli skorzystać z oferty gastronomicznej, czy pasażu spełniającego funkcję rynku miejskiego. Powstanie tu również pierwszy w mieście multipleks. Od początku prac nad obiektem zależało nam, aby zapewnić pabianiczanom przyjazną przestrzeń, w której spędzą czas z przyjaciółmi, czy rodziną. Tkalnia przejmie funkcję nowego centrum miasta – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    2,64

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.