Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

39 proc. badanych bierze gazetkę reklamową Biedronki ze sklepu

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2016 10:01

Według wyników fali Badania Czytelnictwa Gazetek z lutego 2016 roku największym zasięgiem czytelnictwa bez względu na źródło pozyskania pochwalić się mógł Kaufland (57%), następnie Lidl (49%) oraz Rossmann (47%).

Analiza odpowiedzi respondentów, którzy deklarowali otrzymanie gazetki do skrzynki pocztowej wskazuje, że liderem była Stokrotka (55%). Jeśli spojrzymy na inne źródła pozyskania gazetki widać znaczące różnice. Badani, którzy deklarowali zabranie gazetki ze sklepu najczęściej wymieniali: Biedronkę - 39%, Żabkę - 31% oraz Hebe - 23%, natomiast wśród tytułów przeglądanych w internecie (www sieci handlowych, aplikacje na smartfony, strony www z różnymi gazetkami) dominowały: Super-Pharm - 18%, Hebe i Leroy Merlin - po 13%.
53% respondentów, którzy czytali, przeglądali gazetki w tygodniu poprzedzającym badanie, zadeklarowało, że również inni członkowie gospodarstwa domowego mieli kontakt z tymi drukami (najczęściej oprócz respondenta 2 osoby).
Osoby, które nie czytały gazetek reklamowych to najczęściej mężczyźni (63%), badani powyżej 55 roku życia (42%), zamieszkujący gospodarstwa domowe złożone 1-2 osób (59%).

Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone przez Instytut MANDS raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców miast Polski w wieku 18+, N=1000 metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.