Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

45 mln zł przychodów spółki Bio Planet w III kwartale br.

Autor: www.dlahandlu.pl 4 listopada 2014 19:20

45 mln zł przychodów spółki Bio Planet w III kwartale br.

Bio Planet S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za III kwartał 2014 roku. Przychód Spółki na koniec września 2014 wyniósł 
45 mln zł w porównaniu do przychodu na poziomie 29,7 mln zł osiągniętego do końca września roku 2013. W analizowanym okresie spółka zdołała również prawie dwukrotnie zwiększyć poziom zysku netto, który na zakończenie trzeciego kwartału 2014 roku wyniósł 1,03 mln zł w porównaniu z zyskiem netto na poziomie 0,53 mln zł w analogicznym kwartale rok wcześniej.

- Wzrost przychodów o 52 proc. oraz wzrost zysków o 95 proc. jest dla nas niezwykle istotny, zwłaszcza w ujęciu planów spółki. W ostatnim okresie poszerzyliśmy swoją ofertę o ponad 450 nowych produktów, co pozwoliło znacząco podnieść atrakcyjność oferty oraz przyczyniło się do pozyskania nowych klientów. Nieustannie wprowadzamy nowe produkty, staramy się wsłuchiwać w głosy wszystkich odbiorców i tworzyć jak najbardziej optymalną ofertę - mówi prezes Bio Planet S.A. Sylwester Strużyna.

Do realizacji założonych celów oraz wykonania planów i prognoz przychodów, jak 
i odpowiedniej rentowności, firma rozpoczęła we wrześniu budowę specjalistycznego centrum logistycznego o powierzchni 8,8 tys. mkw. Projekt ten został zabudżetowany na łączną kwotę 16,9 mln zł. 12 mln zł zapewnia spółce długoterminowy kredyt inwestycyjny. Kwotę 2,7 mln zł pokryje ze środków własnych i chce częściowo pozyskać od inwestorów w ramach procesu debiutu na alternatywnym rynku NewConnect. Powstałe centrum logistyczne o powierzchni 6,5 tys. mkw., z odpowiednimi parametrami do przechowywania produktów ekologicznych, w tym produktów chłodniczych, świeżych warzyw i owoców, nabiału ekologicznego oraz wędlin i mięsa umocni pozycję lidera oraz spowoduje dużo wyższą elastyczność i konkurencyjność cenową. Nowa inwestycja dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych przyczyni się również do wzrostu oferowanego asortymentu do 5000 produktów (w tym produktów niedostępnych na chwilę obecną na polskim rynku) - w portfolio spółki znajduje się na dzień dzisiejszy około 2100 pozycji. Planowy termin zakończenia budowy ustalono na wrzesień 2015.

Przeczytaj także:

Bio Planet S.A. została założona w 2005 roku. Certyfikowana żywność dostarczana do sklepów detalicznych pod marką Bio Planet zwiększyła swoją popularność u konsumentów poprzez rosnącą sprzedaż z 0,2 mln paczek w 2008 r. do 2,5 mln opakowań w 2013 roku. Sprzedaż zrealizowana przez spółkę w 2013 roku wyniosła 43 mln zł, przez co osiągnięto 57 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do 2012 roku i blisko podwojenie zysku netto. Prognoza na rok 2014 zakłada dalszy około 50 proc. wzrost sprzedaży, i osiągnięcie wyniku na poziomie 62 mln zł. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,06

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.