50 tys. osób wzięło udział w Gastro Fajer 2019

Autor: dlahandlu.pl 5 września 2019 17:06

50 tys. osób wzięło udział w Gastro Fajer 2019 Fot. materiały prasowe

10 wakacyjnych weekendów, 40 restauratorów, blisko 50 tysięcy gości. Już po raz drugi Zielona Dolina Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach oraz tarasy Spodka stały się centrum streetfoodowych trendów i smaków. Tegorocznej edycji Gastro Fajer towarzyszyło hasło „jedzenie, picie i… fajne życie”.

Gastro Fajer to nocny market ze stoiskami street food, didżejami i muzyką na żywo. W jego drugiej edycji wzięło udział blisko 50 tys. osób – mieszkańców regionu i turystów z wielu zakątków Polski oraz świata.

– To, co działo się przez 10 wakacyjnych weekendów na tarasach Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego, było wręcz kosmicznie. Gościliśmy całe rodziny, turystów, biznesmenów, młodzież, studentów. To niezwykle budujące, że poza spędzaniem czasu z telefonami i komputerami, potrzebujemy towarzystwa, miłej atmosfery i wyjścia na zewnątrz, aby wspólnie celebrować chwile przy dobrej muzyce i pysznym jedzeniu – mówi Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center, zarządcy Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego. – Wiemy nawet o jednych, zakończonych „tak”, zaręczynach – dodaje.

Ofertę gastronomiczną GASTRO FAJER tworzyło 40 wystawców nie tylko ze Śląska. W ramach stałej współpracy kilku restauratorów obecnych było regularnie, pozostałe stoiska rotowały, dzięki czemu co można było kosztować nowych, ciekawych dań – od klasyki street foodu po potrawy bardziej wyszukane, uzupełnione o wybór piw kraftowych i innych trunków.

– Meksykańska tortilla ze śląskim krupniokiem to przełamanie tradycji z nowoczesnością. To tylko przykładowe, pyszne i oryginalne połączenie smaków, jakie oferował Gastro Fajer 2019. Udało się nam stworzyć klimatyczną, wakacyjną przestrzeń do wypoczynku, spotkań i dobrej zabawy w centrum miasta, w sąsiedztwie Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego. W przyszłym roku planujemy dalszy rozwój konceptu – dodaje Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center, zarządcy obiektów.

W ramach Gastro Fajer 2019, co czwartek odbywały się koncerty jam session, w piątki i soboty – muzyka na żywo i sety DJ-skie,w niedziele proponowano aktywności związane ze sportem, gotowaniem, modą, stylizacją, muzyką czy zwierzętami.

– Gastro Fajer w 2019 roku to już nie tylko nocny targ ze street foodem, napojami i muzyką. Nasze przedsięwzięcie stało się zjawiskiem społecznym, angażującym mieszkańców, turystów oraz uczestników innych imprez odbywających się w tym samym czasie w Strefie Kultury – zauważa Oskar Olszewski z Gastro Fajer. – Motywem przewodnim prowadzonej przez nas

w tym sezonie komunikacji było hasło: ,,jedzenie, picie i fajne życie” i to właśnie te podstawowe wartości staraliśmy się zapewnić naszym gościom przez 10 weekendów działalności na tarasach Spodka. Wspólnie z naszym partnerem, Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodkiem, oraz wspierającymi nas markami sprawiliśmy, że legendarne miejsce na mapie Katowic naprawdę tętniło życiem przez całe wakacje – podsumowuje.

W ramach Kina Letniego Antyradia, w sąsiedztwie Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego (lub jego wnętrzu), odbyło się 10 seansów filmowych dla 8 tys. widzów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    5,18

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 832

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 436466

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.