6,5 mln klientów w strefie oddziaływania Silesia Outlet

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2018 10:48

6,5 mln klientów w strefie oddziaływania Silesia Outlet

Potencjał mniejszych miast, których lokalizacja może warunkować duże zasięgi oddziaływania, korzystnie wpływa na rozwój outletów. Przykładem centrum wyprzedażowego w świetnej lokalizacji, która łączy się z bardzo dużym catchmentem, jest powstający w Gliwicach Silesia Outlet. W strefie oddziaływania obiektu - do 1,5 godz. jazdy samochodem znajdzie się blisko 6,5 mln klientów, co jest jednym z najwyższych wskaźników dla tego typu obiektów.

– Polacy deklarują, że mogą dojeżdżać nawet 1,5 godziny do ulubionego centrum wyprzedażowego. Dlatego atrakcyjnym miejscem do lokowania tego typu inwestycji są nie tylko największe miasta, ale także prężne aglomeracje, dobrze skomunikowane z innymi ośrodkami i dzięki temu charakteryzujące się szeroko zakreśloną strefą zasięgu – komentuje Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47 Poland, która w Gliwicach buduje centrum wyprzedażowe Silesia Outlet.

Silesia Outlet zlokalizowany jest tuż przy węźle Gliwice – Bojków na trasie A4 Kraków – Wrocław w Gliwicach. Do centrum będzie można dostać się w łatwy sposób ze wszystkich kierunków jazdy autostradą A4. Już teraz trasę tę pokonuje blisko 50 tys. aut dziennie. Dodatkowo, nowe centrum będzie blisko skrzyżowania z autostradą A1. Już dziś skrzyżowanie autostrad A1 i A4 to jeden z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce.

– Na przykładzie innych centrów outletowych w Europie, widzimy, że idealna jest lokalizacja blisko skrzyżowania, ale także w zasięgu dużych aglomeracji miejskich – dodaje Mirosław Januszko.

Aby obiekt handlowy przyciągnął klientów mieszkających w dużej odległości, musi odznaczać się nie tylko dobrą lokalizacją i dogodnym dojazdem, ale również atrakcyjnym, dopasowanym do potrzeb regionu zestawem najemców.

– Recepta na skuteczne zainteresowanie konsumentów nowym obiektem handlowym to reagowanie na ich potrzeby. Warto przeanalizować ich upodobania, jak sprawdzają się istniejące w okolicy obiekty handlowe, czego brakuje oraz jakie funkcje dodatkowe przyciągną klientów. Analizując preferencje mieszkańców województwa śląskiego i tamtejszy rynek, doszliśmy do wniosku, że tym co jest potrzebne i sprawdzi się w regionie jest nowe centrum wyprzedażowe – podsumowuje Mirosław  Januszko.

Tereny, na których powstanie Silesia Outlet, jednoznacznie kojarzą się mieszkańcom Aglomeracji Śląskiej z zakupami. W bezpośrednim sąsiedztwie istnieją już dwa obiekty parku handlowego, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin, które odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Handlowy charakter obszaru dodatkowo wzmacnia potencjał lokalizacji Silesia Outlet.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    4,30

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.