Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

8-9 maja, Kraków, Konferencja Efekty strategie sprzedaży w Retail and B2B. Transformacja z offline do online

Autor: pr 25 marca 2013 09:44

8-9 maja, Kraków, Konferencja Efekty strategie sprzedaży w Retail and B2B. Transformacja z offline do online

Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych.

Zachowania i doświadczenia z życia prywatnego przenoszone są na oczekiwania wobec dostawców biznesowych w sektorze B2B. Sektor B2C jest innowacyjny, dba o funkcjonalność i użyteczność platform sprzedażowych. Bazując na doświadczeniach indywidualnych pracownicy oczekują podobnej jakości obsługi ich jako e-klienta w świecie B2B.

Z powodu nieaktualnych katalogów i brak funkcjonalności B2B e-commerce, 40% badanych respondentów decyduje o wyłączeniu dostawców ze względu na trudności ze znalezieniem informacji na temat produktu. Na rynku B2B kupujący korzystają z opcji e-commerce, ze względu na wygodę (89,4% w zależności od badania), oszczędność czasu (84,6%), i lepszej informacji o statusie ich zlecenia (80,7 %). Przyjdź i skorzystaj z doświadczeń liderów rynku eCommerce zarówno B2B jak i tradycyjnych retailerów:

Szczegółowy program oraz informacje o ekspertach znajdziecie Państwo na stronie: www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce

Warunkiem udziału jest rejestracja na stronie: www.gazetaprawna.pl/konferencje/ e-commerce
(wypełnienie, wysłanie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie do dnia 7.05.2013 i otrzymanie potwierdzenia zgłoszenia)
Dodatkowe informacje: Aneta Nitschke, tel.: (+48 22) 530 42 69, kom: 510 024 844, e-mail: aneta.nitschke@infor.pl

Zarys konferencji:
I Dzień: Zarys Programowy - "Efektywne strategie sprzedaży w Retail&B2B Transformacja z offline do online" - W programie m.in INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:

II DZIEŃ SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA

Kolejne konferencje odbędą się:
19-20 czerwca 2013 r. - Gdańsk
11-12 września 2013 r. - Poznań

Organizator:
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Spółka należy do grupy kapitałowej INFOR PL S.A.
01-042 Warszawa
ul. Okopowa 58/72

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.