Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

9,2 mln zł na reklamę telewizyjną - tyle wydały w tydzień dwie sieci handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 14 marca 2014 10:43

Sieć Biedronka znacząco zwiększa wydatki na reklamę telewizyjną. Według ostatnich wyliczeń firmy Nielsen za okres 3-9 marca firma przeznaczyła na ten cel aż 7,2 mln zł - o 2,4 mln zł więcej niż Lidl, który wydał na ten cel 4,8 mln zł.

W rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znaleźli się jeszcze: Orange (13,6 mln zł), Play (6,8 mln zł), Nivea (5,5 mln zł), Bank Zachodni WBK (4,8 mln zł), Opel (4,3 mln zł), Winiary (4,3 mln zł), Nestle (4,1 mln zł), Plus (4 mln zł).

Łącznie na reklamę żywności wydano w badanym czasie 81 mln zł.

Niedawno Biedronka ruszyła z nową kampanią reklamową - wraz z partnerami handlowymi - podkreśla walory polskich produktów. „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce" - to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych. 

Jak niedawno podał serwis wirtualnemedia.pl, cennikowe inwestycje reklamowe Lidla w ub.r. zamknęły się kwotą 377,5 mln zł. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły natomiast 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.