90 proc. e-sklepów odnotowało 1 grudnia zwiększony ruch na swojej stronie

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2015 10:09

Do zwiększonej ilości internetowych transakcji e-klepy chcą zachęcić klientów Dniem Darmowej Dostawy. W ubiegłym roku z tego powodu 90 proc. e-sklepów odnotowało 1 grudnia zwiększony ruch na swojej stronie.

W Polsce akcja odbywa się corocznie od 2009 roku, a pionierem na polskim rynku był serwis eKomercyjnie.pl. W Dzień Darmowej Dostawy, który tradycyjnie przypada na 1 grudnia, sklepy biorące w niej udział oferują klientom bezpłatny dowóz zamówień bez względu na ich wartość, sposób płatności i metodę dostarczenia. 

W 2010 roku liczba sklepów biorących udział w akcji wynosiła 1000. W ubiegłym roku było ich 2550. Strona www.dziendarmowejdostawy.pl w dniach 1-3 grudnia 2014 odnotowała 2000 użytkowników, którzy wygenerowali ponad pół miliona odsłon. Średni czas, jaki użytkownik spędza na jednej stronie danego sklepu, wynosił wtedy ok. 5 minut.

 – Ankieta przeprowadzona wśród wybranych sklepów uczestniczących w akcji w 2014 roku dowiodła, że 90 proc. z nich stwierdziło znacznie zwiększony ruch na swoich witrynach. 80 proc. badanych przyznało, że liczba zamówień dokonanych w czasie trwania Dnia Darmowej Dostawy wzrosła względem listopadowej średniej – tłumaczy Krystian Fydrych z ATM. Badanie przeprowadzone przez Gemiusa korespondowało z opiniami przedsiębiorców: e-sklepy uczestniczące w Dniu Darmowej Dostawy w 2014 roku odnotowały ponad trzykrotny, wynoszący 236 proc. wzrost zamówień w porównaniu do wyników z poprzedniego dnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.