Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

A.Blikle wchodzi do sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 11 lipca 2013 14:07

A.Blikle przygotowuje się do wejścia do sieci handlowych na większą skalę. Firma rozmawia w tej sprawie z kilkoma sieciami delikatesowymi oraz kompletuje ofertę, w której znajdą się np. takie produkty jak: lody, kawa, konfitura, czekolada. Część oferty ma być dostępna w sklepach jeszcze w tym roku.

Zamierzamy mocno rozwijać sprzedaż naszych produktów do sieci handlowych. Rozmawiamy już z sieciami, które także pozycjonują się w segmencie premium - w Polsce są przynajmniej trzy takie marki dużych sieci handlowych - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mark Forkun, prezes A.Blikle.

Jak zapewnia, firma posiada kompleksową ofertę produktów, od ciasta francuskiego, przez lody, czekoladę, kawę, konfitury, soki. - Niektóre z tych produktów już teraz produkujemy sami, natomiast niektóre będą wytwarzane przez firmy zewnętrzne pod naszym nadzorem jakości. My będziemy udzielać zgody na użytkowanie naszego znaku firmowego - mówi prezes.

- Mamy nadzieję, że część naszej oferty będzie dostępna na Święta Bożego Narodzenia - dodaje.

Podkreśla, że pomimo zlecania produkcji zewnętrznym firmom, nie obniży się jakość produktów A.Blikle.

- Nie możemy obniżyć jakości, bo jeśli to zaniedbamy, nie dotrzymamy obietnic danych konsumentom. Dlatego do współpracy wybieramy niewielkie firmy, które produkują lody, konfitury, soki, a które opierają się na tradycyjnym, rzemieślniczym sposobie produkcji. Ten proces doboru firm jest dość pracochłonny i długotrwały - tłumaczy Mark Forkun.

- Wiemy, że przyjdzie taki moment, kiedy poczujemy nacisk na zwiększanie wolumenu produkcji, jednak jest to sprzeczne z jakością. W naszej strategii biznesowej, opracowanej na następne 4 lata jest powiedziane, że nie możemy odpuścić jakości. Wolimy sprzedać mniej niż pogorszyć jakość - podkreśla.

Jak informuje prezes A.Blikle, firma rozmawia miedzy innymi z przedsiębiorstwami na temat produkcji konfitur, które są jednym z produktów wybranych do sprzedaży w sieciach. - Mamy bardzo interesujące ekonomicznie propozycje współpracy od dużych firm, które produkują w sposób masowy. Jednak klient, który będzie kupował konfitury z marką A.Blikle, będzie oczekiwał pewnej wyższej jakości. Jeśli teraz wypuścimy na rynek produkt, który nie będzie spełniał tych kryteriów, zagrozimy własnej ścieżce rozwoju - tłumaczy Mark Forkun.

Dlatego, jak dodaje, A.Blikle rozmawia z firmami rodzinnymi, które dbają o takie elementy jak surowce ekologiczne, jakość, zamawianie od lokalnych dostawców. - Są to firmy, które mają na dziś regionalny zasięg swojej sprzedaży. Dzięki naszym metodom zarządzania, zwanym lean management, jesteśmy w stanie bardzo szybko ocenić możliwości produkcyjne takiej firmy - zapewnia prezes.

Decyzja o wejściu do sieci z szerszą ofertą to efekt naszego badania rynkowego, które A.Blikle przeprowadziła w Warszawie i poza stolicą, na przełomie ubiegłego i tego roku. Wyniki badania wskazują, że Polacy cenią markę A.Blikle i oczekują, że firma będzie dostarczać im produkty premium w dostępnych cenach.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.