Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Abpol Company Polska z wyższym zyskiem

Autor: pr/dlahandlu.pl 17 lutego 2015 11:03

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wypracowała 42 tys. zł zysku netto oraz 1.398 tys. zł przychodów ze sprzedaży w IV kw. 2014 r. Rok wcześniej jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł.

Spółka zakończyła miniony rok osiągnięciem zysku netto na poziomie 116 tys. zł wobec 81 tys. zł w 2013 r. Abpol zanotował co prawda spadek przychodów z 7.719 tys. zł w 2013 r. do 4.787 tys. zł w 2014 r., ale dzięki zwiększeniu marżowości i optymalizacji kosztów udało mu się wypracować wyższy zysk. Spółka obniżyła poziom zadłużenia i poprawiła swoją płynność finansową, a także strukturę finansowania.

„Zgodnie z przyjętym przez zarząd planem, spółka skupiła swoje działania na produktach generujących najwyższe marże. Dzięki temu udało się znacznie ograniczyć koszty związane z promocją produktów oraz obsługą marketingową. Zmniejszenie kosztów marketingowych i promocyjnych mocno poprawiło również naszą płynność finansową" - komentuje wyniki finansowe Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

W IV kw. 2014 r. Abpol nawiązał współpracę ze spółką Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski, a ich łączna liczba wynosi 136.

Początek 2015 r. także jest dla spółki udany, ponieważ udało jej się rozszerzyć asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Nowe opakowania trafiły już do sprzedaży w sieci Intermarche. Zarząd Spółki liczy na umocnienie pozycji tej marki poprzez wprowadzanie rozszerzonego asortymentu do kolejnych sieci handlu nowoczesnego. Abpol pozyskał też nowego partnera handlowego - sieć Społem Szczecin. W należących do niej punktach handlowych pojawią się w sprzedaży prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki QuickPlastR.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.