Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Abpol rozpoczyna sprzedaż prezerwatyw własnej marki w punktach Inmedio/Relay

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 30 września 2013 12:20

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me w punktach sieci Inmedio/Relay.

Obecność produktów w tej sieci zbuduje zarówno wolumen sprzedaży, ale przede wszystkim wizerunek i rozpoznawalność nowej marki. 

- Inmedio jest pierwszą ogólnopolską siecią handlową, do której spółce udało się wprowadzić nowy asortyment - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

Inmedio/Relay jest siecią posiadającą ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach. Wprowadzenie do niej prezerwatyw You&Me jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu, która zakłada wdrożenie nowej linii produktów do wszystkich dotychczasowych odbiorców.

Dynamiczne wejście do największych sieci dystrybucyjnych dla produktów FMCG pokazuje skuteczność w realizacji przez spółkę strategii rozwoju. Zwiększenie rozpoznawalności marki prezerwatyw You&Me, a co za tym idzie, także sprzedaży, powinno pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

- Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia dystrybucji nowej marki napływają już do nas pierwsze domówienia produktów. Dzięki rozpoczęciu współpracy z największymi dystrybutorami oraz otwieraniu na kolejne sieci handlowe, Spółka liczy, że nowe produkty będą dostępne do końca roku w minimum 5000 punktów handlowych - podsumowuje plany Wejner.

Spółka Abpol Company Polska S.A. wypracowała w II kw. 2013 r. zysk netto na poziomie prawie 50 tys. zł. przy przychodach sięgających 1.338 tys. zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.