AC Nielsen otworzył w Warszawie centrum operacji

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2016 11:53

AC Nielsen otworzył w Warszawie centrum operacji Fot. Shutterstock

Firma ACNielsen Polska uruchomiła w Warszawie Centrum Operacji Nielsen, które zajmować się będzie przetwarzaniem danych i opracowywaniem analiz na temat tego co robią i jak się zachowują konsumenci - dla producentów dóbr szybkozbywalnych, sieci handlowych, detalistów. W Centrum pracę znajdzie docelowo 700 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

Centrum Operacji Nielsen w Polsce będzie centralnym hubem, zajmującym się wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze analizy i optymalizacji danych - takich jak udziały w rynku, trendy w sprzedaży detalicznej, zachowania konsumentów czy efektywność promocji, jakich Nielsen dostarcza swoim klientom - producentom dóbr szybkozbywalnych i detalistom na całym świecie. 
Warszawskie Centrum Nielsena jest pierwszym tego typu ośrodkiem, docelowo współpracować będzie z dwoma innymi centrami, które powstaną w innych krajach, ale zachowa wiodąca rolę w obszarze innowacji i optymalizacji procesów - dla wszystkich rynków, na których działa Nielsen.

W warszawskim Centrum pracę znajdzie docelowo 700 pracowników (w tej chwili jest ponad 100) - specjalistów w takich obszarach jak przetwarzanie danych, projektowanie procesów biznesowych, analiza statystyczna, a także kadra menedżerska. - Warszawskie Centrum będzie odgrywało wiodącą rolę w prowadzonych przez Nielsena analizach i pomiarach, dlatego wiedza i umiejętności zespołu są kluczowe. Sprawią, że rozwiązania tu wypracowane będą nie tylko gwarantem najlepszej jakości informacji jakich dostarczamy naszym klientom, aby ułatwić im podejmowanie decyzji biznesowych, ale też będą "eksportowane" - staną się standardem obowiązującym we wszystkich krajach, w których Nielsen prowadzi badania i analizy rynkowe - podkreśla Piotr Maksimczuk, dyrektor Centrum Operacji Nielsen w Warszawie.

Centrum Operacji będzie pracować na rzecz działu Nielsen Buy, wdrażając innowacyjne rozwiązania do analizy danych. 

- Będą to nie tylko dane o sprzedaży poszczególnych kategorii ale, także analiza zachowań i oczekiwań konsumentów. Dane audytu na próbie tysięcy sklepów obejmują 300 kategorii produktowych. Współpracujemy z 180 producentami i 35 sieciami handlowymi. W ostatnim roku Nielsen dostarczył swoim klientom 28,8 tys. baz danych. Miesięcznie przetwarzamy 160 mln elektronicznych rekordów, rocznie - przeszło 2 mld. Co miesiąc rejestrujemy 5,5 tys. nowych produktów - mówił Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający ACNielsen Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mstw 2016-11-02 20:50:43

    Wszystkie biura do Warszawy... Ku chwale dobrego rozwoju całego kraju.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.